← All landscaping
62
Honestfix
score

Noah Garden Centre

4.3 (595 Google reviews)

AI summary

Reviews describe an online plant shop with home delivery, where Anith answers queries on WhatsApp, plus a gardening crew and a remote garden planning service. Customers praise healthy plants, neat packing and prompt delivery, and gardeners who arrived punctually. Of 46 written reviews, 13 say they used it again, 10 say it came quickly and 3 say the problem was fixed. Rated 4.3 out of 5 from 595 Google reviews, and registered in Singapore since 2014. Message Anith on WhatsApp with the plants you have in mind and ask about delivery timing.

This summary is based on all the information the Honestfix team has put together on this business, last checked 2 Oct 2026. For more on how we do it, see how Honestfix works.

Reviews

Latest 46 written reviews of 595 on Google

Summary of reviews

Fixed the problem3 of 46 reviews · 7%
Came quickly10 of 46 reviews · 22%
Would use again13 of 46 reviews · 28%
Problem came back1 of 46 reviews · 2%

Jobs customers mention

Garden maintenance 1

Based on the Honestfix algorithm — see how it works.

Customer reviews

46 written reviews to read

595 ratings on Google
46 reviews
  1. Shirley

    My order included the four season lime 9 inch pot, ioxra “crimson star”, dracaena and pussy willow. Delivery was fast. All the plants were neatly packed in open cartons and the four season lime plant was tightly wrapped. Plants condition is fresh and healthy. Overall, quality of the plants is excellent.

  2. Esther

    Anith from Noah Garden assisted me with my online purchase. She was very patient with my numerous questions although I ended up buying only a pot with stand. Anith is knowledgeable about her products and cares about her customers that she serves making sure the plant I initially wanted to purchase, fits the pot size and my home environment, ensuring the survival of the plant. Additionally delivery was very prompt. Thumbs up Anith!

  3. Easy online shopping. Healthy plants and prompt delivery. Very happy with purchase with just one issue, a plant was broken during transportation but otherwise no major issues. Thank you.

  4. Patricia L.

    Thank you and your team for the quick and thorough service! The gardeners arrived punctually and once they knew what I needed, they were super efficient. They even helped me position my orchids where they're best suited. At the end of the session, they made sure to clean up. It was a very good experience and I'll recommend to my friends who need gardening services 😊

  5. Triple double C.

    Very nice zz plant! Delivered within 3 to 4 days.

  6. Karen L.

    Out of the 5 plants that arrived, 4 of them made me frown. 1. Mexican Petunias had one drooping flower which dropped on the day itself. Leaves were brown and blotchy with withering buds. 2. Blue pea vine had yellow leaves, withering flowers that were drooping and only a handful of the flowers looked like they were surviving. Rest were dried up. 3. Mouse tail plant was crushed flat with yellow leaves. 4. Philodendron looked like it was chopped off in a hurry to be repotted and came slanted & falling out of the pot. Looks like it did not have a chance to take root. Disappointing condition and experience. Leaf turned yellow the next day.

  7. Chan C.

    Good website to order online, save my trip to the garden. Good quality plants reasonable price. Fast delivery delivery in the morning before 9am, not need waiting. Recommend this seller. Will buy again.

  8. Piyanka D.

    Great experience. I got the gift set and all my friends liked the plant a lot and the customised message makes it very personal. Thanks to Anith for all her help and support.

  9. Claire B.

    A great offering by Noah Garden Centre - a fully remote garden planning service! The whole process was easy and stress free. I was not sure which plants I wanted so after some probing questions as to the planting area, suggestions were provided as to what plants would thrive the most. The gardeners came round the following week and after 2 hours of hard work I now have a planting area exactly as I wanted, including beautiful plants to look at! Thank you to Anith and the two gardeners, I really appreciate all your hard work.

  10. TheCarolVideo

    Had a great experience with them! Even though it’s all online, the service was still excellent and they followed through really well. Kudos!

  11. Tracy Hanah W.

    I have ordered from them 3 times now, excellent service and delivery. They will always take the time to advise and help look for the plant i want. Thank you team!

  12. Jaqueline H.

    Delivery was prompt and service was good. Plants received were in healthy condition. 👍🙂

  13. Priyalatha M.

    Excellent and trustworthy service. The initial consultation was great - they really listened to our needs and came up with a solution. The installation was done with minimal disruption to our workday, and the crew was tidy and efficient. The final result is beautiful. We would not hesitate to use them for future projects.

  14. Sunitha S.

    I had a very pleasant experience with Noah Garden Center! I communicated with them via WhatsApp, and from the very beginning, I was assisted by Anith, who was incredibly helpful and professional throughout. The process was smooth, and Anith made sure all my questions were answered. I purchased some beautiful plants from them, and I'm very happy with both the service and the quality. Highly recommend!

  15. Karen Z.

    Like many other customers who posted here, I regret not reading the reviews before placing my order. I received a plant that was already unhealthy. A day after delivery, I noticed a leaf rotting. After 5 days, the rest of the leaves were rotting too. I repotted the plant, I discovered spider mites web under the leaf, and which they told me this is the cause. Doing the math, it’s clear the infestation started long before it reached me. As I do not have other plants in my house, the chance of it being infested in my home is extremely low. When I reached out, the nursery tried to push a 30% discount as “service recovery,” which I rejected. Why should I still be paying 70% for a sick plant? After I declined, they came back with 50%—which felt even more insulting. Instead of acknowledging the timeline or investigating properly, they simply blamed me for “mishandling” because I had repotted, ignoring the fact that the symptoms were obvious right from the start. This is not genuine customer care, it’s pushing blame back onto customers while offering partial refunds as a way out. I find it ridiculous and unacceptable. I will not continue arguing with them because I know they’ll just try more “damage control” after this review. ⚠️ My advice to future customers: be very cautious if you buy here. Document everything from day one because they cannot be trusted to take accountability. A lousy experience with a nursery that should know better. Update: After so many days which I felt exhausted reasoning with them and decided to let the matter rest (consider it my luck), they came back with another saying: overwatering or underwatering?!? Whats the point and what are they trying to achieve? Shouldn't they know the issue from the getgo since they are the experts? And most imptly, they shove the refund to me anyway, even though I rejected because it wasnt money I am after, it was simply a matter of responsibility. Perhaps then they can reply to my review claiming that I have "accepted" the refund. Totally disappointing.

    Response from the business

    Hi Karen Z., Thank you for taking the time to provide such detailed feedback on your experience. We are truly sorry and disappointed to hear about the issues you faced and the frustration our customer service process caused. We can see how the series of events, from receiving an unhealthy plant to our inconsistent communication, has left you feeling unheard and that is the last thing we ever want for our customers. The spider mite infestation may have originated in our nursery, and we apologise for blaming the issue on your repotting. Our aftersales team focused on a single symptom and failed to properly investigate the root cause, which led to confusions and back- and-forth communications here. While we know this doesn't erase the poor experience, we hope it shows our commitment to doing the right thing, which is to reach out again once we noticed there is possibly other underlying issue. We understand that the original proposed refund felt unacceptable, our team has reached out for necessary plant care to nurse the plant back to it's health other than new partial refund proposed. Your feedback is invaluable and is already being used to improve our customer care processes. We're using your experience to train our staff on proper plant diagnosis and how to approach customer issues with empathy and genuine care. Thank you again for holding us accountable and helping us improve. You have a great weekend.

  16. Noah Garden has been a reliable source for plants for our home for many years. The plants are always delivered in good condition, and with a professional and friendly service team. Highly recommended!

  17. Nid

    The orchids were bought by my sister from overseas and received one with broken stem. However , the shop is well following up with this and really excellent service provided. The Shop, Ms Anith is kind and patience to accommodate my request . I can still keep the broken stem and get the replacement . Really want to recommend this shop and will support again in the future . Thank you very much 🥰

  18. KweeHong C.

    Extremely frustrated with Noah Garden Centre Singapore. We ordered online on 17-Aug, but their system doesn’t allow choosing a delivery date or time. Late that night, we were emailed that delivery would be on 19-Aug by 10 PM, with a note to WhatsApp for changes. The next day, when we asked to reschedule, they refused, saying the order was already packed. The lack of flexibility caused unnecessary stress and inconvenience. On top of that, when the plants were delivered according to their timing, we were not informed that the delivery had arrived. Rigid, inflexible, and poor customer service like this makes the whole shopping experience frustrating and disappointing. Definitely not recommended.

    Response from the business

    Hi KweeHong Chai, Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear about your frustrating experience and understand your disappointment. Our goal is for every customer to have a smooth and enjoyable shopping experience, and we clearly missed the mark with your order. We want to be transparent about how our system works so that it's clearer for all our customers. When an order is placed, an email notification will be triggered automatically and almost immediately to the email account registered with us. For your order, we received it on the 17th Aug, around 11.23am, the system shows that email confirmation was triggered to your email account the same timing. For order preparation or packing, it will be immediately routed to our packing team to be fulfilled as quickly as possible. Hence, when we received your request on the afternoon of 18th Aug, we are afraid to share that your order had already been packed and were ready for delivery on the 19th Aug. Still, this doesn't stop us from accommodating any request. If there is any changes or request, we always recommend to leave us a note at the column designated before moving to checkout page. Our operations team will be reviewing the request and accommodate accordingly. Alternatively, you may also reach out to us before placing an order online if you would like to request a specific delivery date or provide delivery instructions. We also wish to clarify our delivery process. Our drivers perform contactless delivery, which means they leave packages at your doorstep for your convenience. While this allows you to go about your day without waiting, we understand that not receiving a delivery notification can be a point of stress. We have spoken with our dispatch partner to improve in this part. We appreciate your feedback shared, they are invaluable and help us identify areas for improvement. We are actively reviewing our processes to find a better way to handle delivery changes and improve communication, to avoid this from happening to the other customers. We appreciate your patience and we look forward to see you around again. Thank you.

  19. I appreciate the work of the gardeners. They were punctual and helpful. Made some good suggestions re my garden design. Saved me a lot of time, sweat and back pain :)

  20. Barbie R.

    Attentive and professional service while providing very healthy plants!👍

  21. Chua Kim C.

    The plant I bought is in good condition, the leaves are healthy, big leaves, and very flourishing. Thank you.

  22. We bought a pot of Peace Lily together with two pots of Devils Ivy / Money Plant from Noah Garden Centre online for the first time about a month ago and were truly happy with the purchase. All the plants came looking full and lush all around, vibrant, healthy and with glossy dark green leaves and flowers for the Peace Lily. They had specially selected these pots for us! True enough that we could always purchase these from our neighbourhood shops but from what we could see, the fresh and crisp look in all the plants from Noah Garden Centre cannot be matched or compared. Delivery was fast, efficient and the plants were nicely packed in a box. Well done!

  23. Kah Wai Michael A.

    (1) I’ve placed the plants inside the PAL room… they look beautiful on display! 😍 I’m really happy to see them and can’t wait for the students to learn more about the plants and where the fruits come from. - Ms Sukainah, ML teacher. (2) The students were very engaged and curious! They took a closer look at the plants, spotted how many lemons there were and counted the red and green chillies. It was such a fun and unique experience for them! 😊 (3) Thank you, Sukainah, for these pictures. Hopefully, we can inspire them to be aspiring stewards of the environment too! - Mr. Michael Au, North Vista Primary School.

  24. Vickram P.

    Tree was in superb condition

  25. Sebastian L.

    Had a company event and had reached out to Noah Garden for Succulents as a door gift, it was perfectly packed with a nicely printed gift card ( of our design ) and all succulents looks nice and pretty. Coordination between Shuhan and me goes well and smoothly.

  26. Rohaizad S.

    Very helpful staff, knowledgeable and nice plant options.

  27. C L.

    My sincere thanks to the gardeners, Naim and his colleague (couldn’t recall his name -Saxxxx), for their excellent work in replanting our plants so neatly and with great care.

  28. YI WEN N.

    Very Disappointed – Poor Product Quality and After-Sales Service This is my second time ordering from this shop, and unfortunately, both experiences have been disappointing. The first plant I ordered died within a few months despite following the care instructions. When I reached out, there was no proper resolution—just a suggestion to buy a new plant and to pay again for the clay and gardening services (which cost more than their plants) I reluctantly decided to give it another chance, but when the second plant arrived, it was significantly shorter than advertised. The listing stated 1.6m, but the plant was barely 1.4m, including the lighten and malnutrition stems. When I questioned this, the staff simply said this was “normal.” Overall, I feel let down by both the product quality and the lack of accountability. I won’t be purchasing again and would not recommend it to others. Buy at your own risk ⚠️

  29. Benjamin P.

    A lot of words but no action. Very disappointing. I had queried about plants I was going to purchase and information was given BUT WRONG info. Only after plant had issues that they gave new instructions. Just want to make plant lovers in Singapore aware.

    Response from the business

    Hi Benjamin, We're truly sorry we couldn't meet your expectations here. Our goal is always for our plant parents to have a wonderful experience, and we understand how concerning it can be when your plant isn't thriving. Our team promptly replied with some detailed advice on potential issues and care steps on the 27th May, the same day when you reached out having an issue with your plant. However, we haven't heard back since then. If you require more support, feel free to contact us again. We're looking forward to hearing from you whenever you're ready. Have a great day.

  30. hwee leng O.

    Good warm service. Responded to my chat query promptly. Help to clarify my queries clearly and gave photos for better clarification. Helpful and considerate. Also gave good delivery updates. It is a very pleasant shopping experience. The plants reveived is beautiful and healthy. Exactly what I wanted. Will buy again. Thank you.🙏👍

  31. Rouella R.

    Bought these gorgeous plants few weeks ago and i love them!!!

  32. Ravi N.

    Noah Gardens, and their fantastic gardeners consistently delivers impeccable service. Our plants never looked better thanks to their reliable and skilled team. Highly recommend their dedicated and professional approach to garden care!

  33. Sp C.

    Should you require a services that you can reach and respond to your query and issues, this would not be the seller you would love to have.

    Response from the business

    Dear Euros, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your recent experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to address your concerns. First, we sincerely apologize for the delay in our response. Your initial message was sent on Saturday, May 10th, which fell outside our operating hours (Monday to Friday, 9 AM to 6 PM). In addition, we were observing a long weekend due to Vesak Day on Monday, May 12th, which contributed to the delay. We understand you were hoping for a prompt reply and appreciate your follow-up message on Tuesday, May 13th. As our system queues responses based on the latest message in each thread, your follow-up pushed the inquiry further down the queue, and we were only able to attend to it later that afternoon. We’re truly sorry that this process impacted your experience. That said, we’re glad to confirm that your query was resolved on the following working day, Wednesday, May 14th. We deeply value your feedback and your patience. Please rest assured that we are continuously reviewing our processes to improve our customer experience. If there’s anything else we can assist you with, we’d be happy to help.

  34. Michael B.

    Plants are delivered healthy and visually impressive. The plus factor is their great customer service, which addresses your enquiries professionally and makes it a breeze when ordering out of the norm in catering to your interest. Highly recommended simply for their earnest effort in trying to please.

  35. Happy with purchase

  36. Rachael L.

    Very fast delivery. The marigold plants are beautiful, perfect for my balcony. I will order more. Thank you! 🙏🏻

  37. Nikita De S.

    I wanted to order a terrarium as a birthday present and Anith was my point of contact on WhatsApp. I was guided step by step and Anith helped me with delivery timings and details etc. I am very grateful for all the help as my mum loved her gift. Thank you!

  38. Evi A.

    Plenty of choices, prompt response and cater customer request

  39. Yuting N.

    Plants are here!

  40. sweetrain D.

    I ordered from afar, and I really appreciated the friendly and accurate guidance. I would love to use this service again next time!

  41. Lih Chyi G.

    Repeat customer. Plants arrived promptly and in good condition.

  42. Octovitor ,.

    I'm very disappointed with the customer service. My phone calls went unanswered, and my WhatsApp inquiries received no response. This level of service is unacceptable!!

  43. Vicky S.

    I've been a customer of Noah Garden for many years now and I am always very impressed with their professionalism and willingness to go above and beyond. Highly recommend their services!!

  44. Ady M.

    Wonderful people to work with. Their plants are all very healthy and well looked after. Delivery was a breeze as well. I notified them that I'm handicapped in a wheelchair and they were very accommodating and even called when they were half an hour away so i would have time to get ready for them. Going to be ordering more plants right now :)

  45. Lyn C.

    (Update: Noah Garden has reached out to me and seems sincere in valuing customer feedback. I appreciate that as I love plants and want to see them well taken care of.) Recently I bought some soils and a red leave hibiscus plant from Noah Garden Centre. The plant came looking very unhealthy. So I took it out of the pot and the roots were mouldy. Feeling sorry for the plant, I repotted it but I had to trim off most of the leaves as there was mould too. But after a day of trying to save the plant, sadly I had to throw it away as there were white things crawling out of the roots into the new soil I bought and I did not want to infect my other plants. I will not buy from here again. The state of the plant is unbearable and as a plant nursery, they should love their plants. RIP red leave hibiscus.

  46. Lovely large terracotta pots at a very competitive price point. Delivered right to my doorstep without any hassle.

Something wrong on this listing? Corrections

← All landscaping
62
Noah Garden CentreHonestfix score 62
Was this page useful?