← All locksmiths
65
Honestfix
score

Duplicate Access Card Singapore

4.4 (55 Google reviews)

AI summary

Reviews are about duplicating condo access cards at a small family business, with customers calling it quick and friendly. Of 40 written reviews, 21 say the business came quickly, 16 say the problem was fixed, 1 says they knew the price before work started and 1 says they used it again. Customers say the cards worked perfectly and describe a nice, easygoing family. It shows 3 published prices for specific jobs and is rated 4.4 out of 5 from 55 Google reviews. Ask for the price when you get in touch.

This summary is based on all the information the Honestfix team has put together on this business, last checked 2 Oct 2026. For more on how we do it, see how Honestfix works.

Reviews

Latest 40 written reviews of 55 on Google

Summary of reviews

Fixed the problem16 of 40 reviews · 40%
Came quickly21 of 40 reviews · 53%
Price known upfront1 of 40 reviews · 3%
Would use again1 of 40 reviews · 3%
Paid more than quoted2 of 40 reviews · 5%

Jobs customers mention

Key duplication 8

Based on the Honestfix algorithm — see how it works.

Customer reviews

40 written reviews to read

55 ratings on Google
40 reviews
  1. GAURAV K.

    Good Service and rate !

  2. Colin E.

    Efficient and fast. Only take 10 minutes for condo access card duplication. They open until 9pm which is fantastic!

  3. Srilata A.

    Fast prompt service by small family business

  4. KF L.

    Fast processing, cards work well. But indeed need to check if your cards are "special" as "special" cards may not work properly. Mine is for normal access so no such issues.

  5. Ram P.

    Excellent service, i went to them twice this year and the lady was very nice and quick.. the cards worked perfectly.

  6. Nigel C.

    Easygoing vendor, nice family and reasonable price too. Very quick turnaround!

  7. Ah Hee S.

    Fast and efficient... friendly

  8. Justin C.

    Simple and easy

  9. Eric

    Excellent, quick and friendly service

  10. Quote higher price for a simple card duplication. $20 per card?!! Seriously?! And crazy calls from the shop, that’s called insane or desperate?! I had to block the caller for it.

    Response from the business

    Hi C., We’re really sorry to hear about your experience and truly appreciate your feedback. We understand that our price may not meet everyone’s expectations — it reflects the cost of the specialized equipment and security measures required for more encrypted card duplication, which differs from standard cards. Regarding the calls — we sincerely apologize if you felt disturbed. That was never our intention, and we are taking immediate steps to ensure this does not happen again. We value our customers’ time and privacy, and your comment has highlighted an area we must improve. Thank you again for sharing this with us — we’re working hard to do better.

  11. Fong Kah Seng (.

    Quick, efficient and friendly service. Works 100%. Thanks.

  12. peter N.

    Not professional, seems like doing part-time as compared to other service providers in the same field. Information comes in piece by piece, price is not attractive and they quote quite high price first and slowly try to reduce to test water. I can tell as based on my sourcing experience and usually I ask for 3 different vendor quotes.

  13. Edmund L.

    Contacted them and was told that my card can be duplicated using plain white card and fob. Had time to burn today and decided to try their service, after arriving at their residential home, the person said they can only duplicate with a fob and not in a card format. Unfortunately, I needed it in a card format. Comparing against using the service from MA office. For $20 dollar per key cheaper: 1. They cannot guarantee that it works 2. Should it not work, they require you to physically bring the cards/fob back to their premises before any refunds will be made 3. They used a bait and switch method in my transaction; whether intentional or unintentional, the person never apologized. He was however polite. I will not recommend their services if your cards are encrypted. Firstly, they are not exceptionally cheap if you compare the hassle you get. Despite being in a service industry, they are not service oriented. Based on what I see at their residential houses, this feels more like a side hustle than an actual business. In my opinion, their services aren’t value adding. The discount they are offering isn’t worth the trouble. Just pay the right price and get your MA office to do it. PS: genuine constructive review, hope to not get defensive comments.

    Response from the business

    Thank you for taking the time to share your experience, although we must express disappointment in the inaccuracies presented. We take all feedback seriously and aim for transparency and integrity in our services. 1. Firstly, we apologize for any miscommunication regarding the duplication format. Our standard procedure is to duplicate keys onto fobs or cards. After testing with our machines, we found out that your card was deeply encrypted and not the standard card as we had initially thought it out to be. We had tried duplicating it onto a card but saw that the codes were not being copied over but were able to be done only on keyfobs due to the uniqueness of your card. Do note this exception of being able to duplicate only onto keyfobs and not cards happens in 1% of the card types we duplicate. Unless you were certain of your card type beforehand, the only way for us be 100% certain on the kind of card you have is only by testing with our machines. 2. We test the cards thoroughly as much as we can with our machines before we hand it over to our customer. That was why we were able to advise you that after testing that it couldnt be duplicated into a card but only could do so onto a keyfob. Any security system can be further encrypted by management which we will have no control or knowledge of. I dont think anybody will be able to give a 100% guarantee unless they are able to test it directly on the system itself. In addition, as we know that security systems can have additional protection and encryption, we offer two weeks money back guarantee and 6 months warranty for all our products. And yes, we do require the return of our cards and keyfobs back to us before we give a refund as would be the general practice across most or all retailers. 3. We are extremely disappointed that you have accused us of bait and switch. The card types and their respective prices are advertised openly on our website. Our team members are occasionally granted the flexibility to offer additional discounts in order to accommodate customer needs and foster positive relationships. However, we strive to maintain consistency and transparency in our pricing policies to ensure fairness to all our customers. Only after testing, we were able to tell which type of card you have and advised accordingly and getting your approval first before proceeding with the duplication. We are not the type to first do the duplication then force you to accept whatever price it is. Unless you are certain of your card type, then I dont think it is fair for you to accuse us of bait and switch. We take accusations of bait and switch very seriously and assure you that transparency and honesty are fundamental to our business ethos. 4. This is our main bread and butter. Our livelihood. We do it from residential to reduce our business expenses and so that we dont have to raise our prices for our customers in order to cover the additional rent expense. Our customers have also welcomed the MRT proximity and easy carpark access compared to our previous business locations. In the past 10 years that we have been in business, we have not once raised our prices to our customers even though inflation has also affected us badly. In fact, we have even reduced our prices for some card types. For example: for mifare cards: even though we advertise on our website for $25 for first card and $20 for subsequent cards, we usually just charge $20 flat even if it was only 1 card being done. Our business is our livelihood, and we take immense pride in the service we provide and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations. We strive to uphold the highest standards of professionalism and integrity in all our interactions with customers. We would welcome the opportunity to discuss your experience further and address any specific concerns you may have. Please reach out to us directly at info@duplicateaccesscard.com.

  14. Michelle S.

    Very fast and good price.

  15. WH W.

    I agree wz Dharma Delli Hakim. This guy advertises a low price to attract customer. Eventually quote duplicate 2 access cards for $30 !

    Response from the business

    Dear sir, pls refer to our website . For standard cards - our prices are advertised as $15 each. We have also clearly indicated that for high quantity order, we can offer even lower prices. Sorry if you were not happy with our service. If you are not pleased with our services, we are happy to give you a refund with our 2 weeks money back guarantee. . However this review is not fair to us. For complex cards, we usually request for it to be WhatsApped to us and inform on any additional prices beforehand due to the extreme complexity and not all our branches are able to do the cards. We are very transparent with our prices.

  16. HM W.

    Fast service. Friendly staff. Very reasonable price. No issues with the duplicated cards. They work excellently!!!!

    Response from the business

    ThAnk you sir

  17. karthick

    Within 2 minutes you get. But they will check first whether duplicate can make or not.

    Response from the business

    Thank you so much for your kind words.

  18. saini S.

    The service is quick, for duplicate key they charge 8$.

  19. Pannapa P.

    Great service and affordable price!! I received my duplicated condo card within 10 min. and it's just $15. The place is easy to find, just 5 min walk from Boon Keng MRT station.

    Response from the business

    Thank you so much for your kind review

  20. madhur S.

    I contacted him over phone. He asked me to send card pics. Then he has informed me that he can do it. I went there. He did the card duplication in 10 mins. Very fast and professional.

    Response from the business

    Thank you so much for your kind words.

  21. KimLye T.

    Excellent Fast and Efficient Service!

    Response from the business

    Thank you so much for your kind words

  22. Eric K.

    Response was prompt and professional. Price was reasonable as well. Duplication service took less than 5 minutes.

    Response from the business

    Thank you sir for your kind review.

  23. Darius

    Efficient service. Excellent communication. Most importantly, the duplicate works. Great that communication is very accessible and instant.

    Response from the business

    Thank you so much for your kind words Sir

  24. Dharma Delli H.

    Very unprofessional. Won't recommend for your safety. Advertise the duplication for condo access card for $10. Sent pictures on WhatsApp and told me it's roughly $15-$20. Reached the place, he told me that it will cost $30. He brought the key to his residence to "check" the price but I am not sure if he has duplicated my access card during that time.

    Response from the business

    Hi Dharma, apologies for your experience. Most cards are doable but some cards we need to test them at our location to check what type it is. If it is a complicated card it will take a few hrs and will cost $30 which we inform upon testing the card but before duplicating. On our website, we also advertise clearly that per card starts from $15 but if done in bulk, we can discount it to $10 if duplicating more than 10 cards under our pricing section. We guarantee we don't make extra copies of any cards for our own use or do any illegal service.

  25. Richard G.

    Prompt, reliable and efficient

    Response from the business

    Thank you so much sir for your kind review.

  26. Dr Ganesh Neelakanta I.

    I contacted him over phone. He asked me to send card pics. Then he has informed me that he can do it. I went there. He did the card duplication in 10 mins. Very fast and professional. Gave me directions to reach there. Moreover he promptly called and checked if the card worked. Very happy to find him.

    Response from the business

    We are very thankful for your kind review, sir. Happy to hear that you enjoyed our services. Hope you have a great week ahead.

  27. NCH N.

    Very prompt response, professional and efficient service. Duplicated 6 cards in less than 10 minutes. Price is reasonable too. Glad to have found a service provider to duplicate condo access cards.

    Response from the business

    Thank you so much for your kind review.

  28. Faty M.

    Works perfectly.

    Response from the business

    Thank you for your kind review.

  29. Yk F.

    Great service and efficient. Explained clearly that not all card might work even though the request was impromptu. Thank you

    Response from the business

    Thank you for your kind review.

  30. Alston L.

    Fast service and good quality!

    Response from the business

    Thank you so much sir for your kind review.

  31. H Y.

    sent photos of the card to explain the type of card before heading down. did not say anything about the photos and the card even after asking twice, just said can come. Took the time to head down all the way for him to look at the card and tell me he is unable to duplicate. Why couldn't he tell me after looking at the photos sent? or at least he can tell me the photos not clear must come down to clarify instead of just saying "can come".

    Response from the business

    Hi Hansoo, We are so sorry for your bad experience. We always inform our customers beforehand to save our customers the hassle of coming down if the card cant be duplicated. Not sure why but we will investigate why this was missed this time. We appreciate your feedback and will strive to do better. Sorry once again.

  32. Alvin K.

    very fast, went to buy a drink while the expert duplicated the key, when I came back it was done. thanks for the great work

    Response from the business

    Thank you so much for your kind rating. Wishing you and your family merry Christmas and a happy new year

  33. Monita F.

    Really good and fast service. The place is quite hard to find, but when you reach the playground inside the block just call the number and they will come to you.

    Response from the business

    Thank you very much for your kind review. Hope you have a great weekend ahead.

  34. Andrew Ho (.

    No comments

    Response from the business

    Thank you sir

  35. richie T.

    Bcos its convenient

    Response from the business

    Thank you so much for your kind rating.

  36. Happy with the card duplicate, this service is legit.

    Response from the business

    Thank you so much for your kind rating and words

  37. gyx

    Am really pleased with the fobs I got! Contacted them in the morning and got it on the same day. Found the meeting place with ease and the fobs were done in 10mins, thanks!

    Response from the business

    Thank you so much for your kind rating

  38. Junko K.

    Service upssss

    Response from the business

    Thank you so much for your kind rating

  39. Venkat V.

    Went all the way to help me get the access cards within 15 mins. Great work 👍🏼👍🏼

    Response from the business

    Thank you so much for your kind review. God Bless!

  40. idapple S.

    Fast and Great service!

    Response from the business

    Thank you !

Something wrong on this listing? Corrections

← All locksmiths
65
Duplicate Access Card SingaporeHonestfix score 65
Was this page useful?