← All gate and grille
91
Honestfix
score

Ministry Of Door Pte Ltd

Ministry Of Door Pte. Ltd. · UEN 202425711G · since 2024

4.0 (13 Google reviews)Based in Yishun

AI summary

Reviews describe a door and cabinet team covering toilet doors with combined sliding and swing designs, sliding doors and a repaired kitchen cabinet section. Customers say the team was friendly and responsive and completed jobs quickly. Of 8 written reviews, 4 say the problem was fixed and 1 says it came quickly. It has been registered in Singapore since 2024, is rated 4.0 out of 5 on Google and publishes a WhatsApp number. Send photos of the door or cabinet on WhatsApp, even for a small repair.

This summary is based on all the information the Honestfix team has put together on this business, last checked 2 Oct 2026. For more on how we do it, see how Honestfix works.

Reviews

Latest 8 written reviews of 13 on Google

Summary of reviews

Fixed the problem4 of 8 reviews · 50%
Came quickly1 of 8 reviews · 13%

Jobs customers mention

Grille install and repair 5

Based on the Honestfix algorithm — see how it works.

Customer reviews

8 written reviews to read

13 ratings on Google
8 reviews
  1. Mylene K.

    My landlord had a section of the kitchen cabinet that had rotted from wear and tear. We reached out to a few contractors but most weren’t interested since it was just a small repair and they all pushed for a full cabinet replacement instead. Contacted Ministry of Door and they actually took the time to assess the issue and recommended fixing only the damaged portion. The workmanship was pretty good and the repair blended in seamlessly. Best of all, they helped my landlord save a lot of money by avoiding an unnecessary full replacement. They don’t mind taking smaller jobs and genuinely prioritize what’s best for the customer instead of upselling. They were professional, honest, responsive, and fairly priced. Highly recommend Ministry of Door.

  2. Sharon S.

    Had a great experience with Ministry of Door. The team was responsive and efficient from the start, and the installation was completed very smoothly. The workmanship is excellent, doors and sliding panels are well-aligned, sturdy, and finished with great attention to detail. Very happy with both the speed of service and the quality of the product. Would definitely recommend them to anyone looking for reliable and well-executed door solutions.

    Response from the business

    Thank You Sharon!

  3. 0livia

    Responsive but unfortunately workmanship really cannot make it. 1st two photos show poor workmanship of clear silicon application with gaps all over. Contacted them and they came down to rectify it. However, instead of removing the previously applied silicon before reapplication, they just used black silicon to cover it. (3rd photo onwards) Look at the photos and judge for yourself. Worst of all, the boss does not seem to think that her worker’s workmanship is unacceptable.

    Response from the business

    Dear Olivia , we have tried our best to rectify each time a complaint was raised. In fact , we have proposed to use rubber insert to replace the silicone but too bad , during the insertion, the tempered glass cracked and our last conversation was if you wish to use the rubber we will proceed to reorder a new set of glass but your husband did not wish to proceed and we had also refund you the full amount. We did not run away from our responsibilities and try our very best to resolve all customer complaint. Thank you for your feedback and we will work towards improving our workers’ skill set on this silicon application. Thank you Rachael

  4. Hafira T.

    Despite seller's response was rude & unprofessional, Dealing and Installation was smooth at first. Fast forward, comes to flaw which in this case, the privacy film was done wrongly and caused trouble for re-application. The third time they came over for final installation was on the 4th of May 2023, mind you. Nonetheless, I asked for the fix and they honoured me BUT they took nearly 1 and a half month to keep me posted/updated on when to get it fixed, leaving me hanging for the rest of the time. They only got back to me on 16th June 2023 inquiring me if they were able to come the next day which is on the 17th June 2023, a day before. I'd appreciate if its few days in advance notice via text due to my availability as a customer. They only insist to get it done because they were due to collect the balance. So i put my thoughts, if i were to make full payment, would they actually come for repair? Considering they left me hanging for over 45 days. Such business dealing does not place any integrity or customer’s interest put first. There was no apology at all for late response, neither a callback for courtesy on delayed response, yet they or specifically "she" was being rude and unprofessional in replying, mentioning "don't be nasty" is that how you speak to customer? Are you underpaid or lack of Business education? I find it rude and very irresponsible for a seller to react such.

    Response from the business

    Dear Tasya During our first installation at your house , we have already informed your parent that the workers were new workers who just joined our company. We have also informed you that we will be going down the second time to add hollow to the wall as your wall was not straight. We went down the 3rd time to rectify immediately when you raised another complaint but was informed after we finished the rectification that the sticker was pasted on the wrong side and because it was close to Raya , your dad informed us to do it after 20th May . By the time we went back to you it’s already one month after Raya. You did not reply me and even rejected my call when I called. After I told you we wish to finish up the job and collect balance and you replied us with this remark “only when you want to collect payment and you pester me with last min plan.” While the message was sent on Friday 7pm. And the notifications period were always the same as previous arrangements. And on 29 Jun we dropped you another message if we could go down on sat or Friday but no response from you. In our conversation you even wrote something like ‘ bad mouth or bad reviews works a lot so I don’t wish to.” My answer to you is still the same , my conscience is clear and we tried our best to rectify all complaints when arise, I believe communication are both ways and respects are mutual. Till date we wanted to rectify and you did not wish to response to our message. Do drop us a reply when can we go down to change the film and collect the balance. And it is not wrong for every business to finish up their job and collect payment. We do not pester you when we sent 2 messages and follow up with a call when there was no response. Thank you for your kind understanding for the mistakes and inconvenience we have caused to you. Rachael

  5. YingHao K.

    Friendly, Very responsive and completed the job quickly, amidst manpower shortage in the industry (:

  6. Rick C.

    skillful design and installation on old resale flats toliet doors. Use of combo slide and swing with a louvre windows for ventilation, covering beam structure as a solution. Overall happy with the design solutions. Rachael respond to all my enquires.

  7. Eric L.

    Engaged this contractor to replace door locks and kitchen cabinets. Workmanship was poor. Products installation has key functional needs not met and need rectification works. Need to check their work during installation otherwise things go haywire. One of the replaced lock did not work after locking / unlocking a few times. When requested to make good after payment was made, contractor ignored request. Would definitely not use them again.

    Response from the business

    Dear Mr Lee Thank you for your feedback. I have explained to you on WhatsApp. The sliding door lock which we have replaced for your old door of 20 years has no warranty and we only charged you at a goodwill service cost of less than $30. If this was reported within a week of replacement we will definitely honour our responsibility however it’s after months of usage and it could be your old door alignment issue that caused the locking problem. Base on our final rectification you have went through all the items and had made sure they met up to your requirement before you made the balance payment. I am sorry my company is not able to meet up to your expectation and we did not ignore your request. Thanks Mod

  8. Jonathan T.

    Friendly staff and installer. Excellent Service!

Something wrong on this listing? Corrections

← All gate and grille
91
Ministry Of Door Pte LtdHonestfix score 91 · Yishun
Was this page useful?