← All cleaners
18
Honestfix
score

Promiseland Cleaning

3.8 (60 Google reviews)Based in Bukit Batok

AI summary

Promiseland is mainly a move-out, handover and spring cleaner that sends small teams under a boss named Danny. Of 45 written reviews, 9 say the problem was fixed, 7 say they used the business again, 5 say they knew the price before work started and 2 say it came quickly. Praise is for punctual, thorough handover cleans.

This summary is based on all the information the Honestfix team has put together on this business, last checked 2 Oct 2026. For more on how we do it, see how Honestfix works.

Reviews

Latest 45 written reviews of 60 on Google

Summary of reviews

Fixed the problem9 of 45 reviews · 20%
Came quickly2 of 45 reviews · 4%
Price known upfront5 of 45 reviews · 11%
Would use again7 of 45 reviews · 16%
Paid more than quoted2 of 45 reviews · 4%
Paid extra for an urgent job1 of 45 reviews · 2%

Jobs customers mention

Move in and move out 5Deep and spring cleaning 2Post-renovation 2Regular home cleaning 1

Based on the Honestfix algorithm — see how it works.

Customer reviews

45 written reviews to read

60 ratings on Google
45 reviews
  1. Kai K.

    Absolutely the worst cleaning service. Workers can’t speak English and just did a poor job cleaning. Had to call the cleaners back because they missed a lot of spots. Also broke one of the appliances during the cleaning process due to water damage and the company was reluctant to take responsibility. Never hiring them again.

  2. Daphnie

    I engaged this cleaning company for a spring cleaning service. They sent a team of 3 ladies. Only after confirming the booking, Danny informed me that full payment had to be made before they started work. This requirement was never mentioned earlier, and it was inconsistent as my friend who recommended this company was not required to pay in full upfront. Unfortunately, the cleaning was very disappointing. My house is not cluttered, and the scope of work was fairly basic. However, even simple tasks like washing the toilets and cleaning the doors were poorly done. They did not remove shampoo and body wash bottles from the shelves to clean properly. The toilet bowl was merely rinsed with water and flushed — it was not scrubbed thoroughly. The toilet floor was not properly cleaned either. When I asked them to wash the backyard floor, they simply used my water hose to spray the floor without scrubbing. That is something I could have done myself. They later claimed they could not scrub the floor. Throughout the session, the 3 cleaners were chatting more than working. By 12.30pm, they were already packing up and seemed eager to leave. The overall attitude and standard of service were very unprofessional. I am very disappointed with the quality of work and the service provided. Save your money and look elsewhere.

  3. Anand B.

    Great deep cleaning service. They arrive on time and get things done as expected, if there’s any feedback also they attend to them and make sure customer is happy on the job. Friendly and reliable.

    Response from the business

    Dear Sir Thank you very much for your good feedback. Will convey to the cleaners. Rgds Eunice

  4. Prithika T.

    2nd time engaging this cleaning service. 3 ladies came with own cleaning aids. My mom very satisfied with the thorough cleaning.

    Response from the business

    Dear Prithika We are very glad that you are happy with our service. Will definitely to keep up with the good service and look forward to serving you and your mother again. Rgds Eunice

  5. Joan N.

    Fantastic services. My dirty-to-the-max tenanted house restored its beauty after 4 hours with their services! Professional and Fuss-free dealings. Highly recommended.

    Response from the business

    Hi Joan So happy that you are satisfied with our services. Hope we can be of service to you and your friends in future. Cheers👍

  6. megasimonhomes S.

    Engaged them to clean my client house before handover to tenants. Was a good job done. Very clean. Even the oven was cleaned up well. So look for Danny.

    Response from the business

    Hi Thanks so much for your feedback. We will definitely continue to give good services. Rgds Danny

  7. Kelly S.

    It is my first time engaging a cleaning company for spring cleaning. The cleaners are punctual, friendly and helpful. They have great teamwork. My house was messy and the male cleaner helps to move the things in order for the other 2 female cleaners to clean up. They manage to clean up before 4 hours. Will definitely recommend to my family and friends. The price is acceptable compared to other companies. Will engage them again.

    Response from the business

    Hi Kelly We are encouraged by your positive feedback. Thank you so much

  8. Edward H.

    Pls do not engage this cleaning service, booked in advance, but LAST MINUTE NO SHOW, didn't even give at least a phone call or message beforehand. Pls think carefully when you make any booking.

    Response from the business

    Hi Edward Sorry to hear but our operations side did not get any notification regarding ypur case. Please call us at 82991823 so we can investigate further. You may have got the wrong company. If so please delete the post. Thank you

  9. Joanna C.

    Terrible terrible service. Cleaning was substandard and service attitude is rude and borderline hostile. They claimed that wall cleaning is not part of the service!?!? There are tonnes of service providers in the market. STAY AWAY AT ALL COSTS!

    Response from the business

    Hi Joanna We are sorry to hear you are not happy with our service. I have spoken to our staff handling your job and would like to let you know that it is clearly stated in our website in our jobscope description that we do not clean walls but only clear cobwebs and lizard droppings. Cleaning the walls is too time consuming and you will need to pay for extra hours incurred. I also understand from them that they even contacted you as they could not find the switch to help you switch off your lights so that you will not waste your electricity. This is how we look out for our clients interest. You mentioned that they were rude but I think they were concerned about not receiving the correct payment though it was pre arranged and informed to you repeatedly. I also know that the house was satisfactorily cleaned and handed over. I hope I have addressed your concerns. Thank you Rgds Eunice HR dept

  10. Charmaine Ong W.

    3 Chinese ladies did a thorough cleaning for my 3+1 Apt for handover. Pretty pleased

    Response from the business

    Hi Thank you so much for your feedback. We appreciate and will strive to keep up with the good service👍

  11. Rinoa

    Overall cleaning is ok, however the post renovations move in cleaning was not thorough enough. Unfortunately i was not around to check or inspect due to my sickness those few days after they clean. When feedback to the cleaning company with pictures they suggest i top up another hour for the parts they did not clean. There is no miscommunication and after msg to them they did not resolve my issue too.

    Response from the business

    Hi we are sorry that you are not satisfied with our service. There may be some miscommunication because we understand from our staff that someone inspected the place after job was done. Please verify and give us your feedback so we can improve our service and communication in future.👌

  12. huifen C.

    It was a last minute decision to engage their services and I would certainly engage them again. Cleaning is systematic and thorough. The two ladies used 3.5 hours to complete my 2+1 apartment and they were much more detailed compared to the other company's service I engaged. They were at least 2 notch better than them. Thank you for coming on a public holiday.

    Response from the business

    Thank you so much for your positive feedback. We are glad to be of service👍🙂

  13. themoments

    Professional cleaners, hardworking and efficient.

    Response from the business

    Hi Thank you so much for the positive feedback. Its been a pleasure serving you. Cheers👍

  14. Kavi S.

    Super happy with their services, most companies may not do exterior of windows or inside cabinets but they did. It was spick and span. A huge thank you to your team!

    Response from the business

    Hi thanks so much for the positive feedback. We will continue our good service standards👍

  15. Alfred Y.

    My wife and I are very pleased with the spring cleaning services provided by PromiseLand. The workers were really professional in their work and knows what to do without much supervision. Will definitely engage them again for further cleaning services. Thank you and Happy New Year 2023.

    Response from the business

    Thank you so much for your positive feedback. Its a great encouragement to our cleaners. Happy New Year!

  16. Andrew H.

    At first I wasn't too sure. The cleaners were not on schedule. However, they were quite hardworking. They try their best to get rid of all the grime and clean behind the stuffs. I can see that they do their best, and that's what I like at least. Price wise it would cost you the extra hour if your house is around the range of about 580sqft. So be prepared to minimally spend on 4 hours.

    Response from the business

    Hi Andrew Thank you so much for your positive feedback. We will strive to do better. Cheers👍

  17. Aleksander T.

    The cleaners did a amazing job, thank you very much! Will definitely recommend and use you in the future aswell!

    Response from the business

    Hi Aleksander Thank you so much for the positive feedback. We will continue to strive for excellence in our service. Cheers👍

  18. Gabriel I.

    Engaged Promiseland Cleaning Services for Painting of 2 Rooms and Deep cleaning services for my 3 Room HDB. I was not expecting much with the budgets friendly quote. To my surprise workers are timely, friendly and hard working. Mind you, this house has been stayed in for close to 20 years with no recent renovation done. After Danny’s team completed their work, I am surprised on work done. Stains on the marble floor and such gone. Everything well organize and the marble flooring literal squeaky clean with every steps. Detailed work inside and outside of fridge, cabinets, windows and shelves. Thank you Danny, a man of few words but the results speaks plenty. Frankly, I rather results then sweet talking. Worth the money. Let the pictures do the rest of the talking.

    Response from the business

    Thank you so much for your positive feedback👌we will continue to provide and strive to keep up with our good service👍

  19. Wantao

    The cleaning work was done well, but the attitude was poor. During the cleaning, they broke the window lock and the sink drain plug, and the staff didn't mention it. I only noticed after they left and immediately told their boss, but the boss was very irresponsible and stopped responding after I questioned him. Overall, I would not recommend them.

    Response from the business

    Hi Our supervisor may have replied u late because he may be driving. We will take note and try our best to do better next time

  20. Wang Y.

    Thank you for the promiseland cleaning service provided, your worker have provided thorough cleaning in my house, really appreciate their hardworking and great work done 👍👍👍

    Response from the business

    Thank you so much for your positive feedback. We will continue to do our best👌

  21. Surely S.

    Used deep cleaning. Very punctual. Workers are fast.

    Response from the business

    Hi Shirley We are very encouraged by your positive feedback. Thank you very much🙂

  22. Kelvin T.

    Impressive work by the team. Effective and efficient cleaning up a Mansionette in 4hrs. 👍 Area for improvement: Do keep us informed if there are pre-dump of cleaning equipment. Will definitely be engaging you all again in future.

    Response from the business

    Hi Kelvin Thank you for the positive feedback. Will take note and keep improving our services. Hope to be of service again soon👌

  23. May

    The worse professional cleaning I’ve ever experienced. One studio charged S$250 and only sent 1 cleaner for 3 hours. Everything is dirty after the cleaning. Hope the company break up soon.

    Response from the business

    We are sorry that you are not satisfied with our service. We will look into it and improve from there.

  24. Benny C.

    Professional service especially Marcus and his partner. This unit was rented for some F&B workers. The takeover conditions is unbelievable dirty and messy. After 4+ hours of thoroughly clean up, now the entire unit is sparkling conditions, ready for next tenants to move-in

    Response from the business

    Hi Benny We are glad you are happy with our work. We appreciate your feedback and will strive to do better. Cheers!

  25. Faith C.

    Overall, Quite happy with their job. Cleaners were Punctual. Danny was responsive & helpful. 4 hrs to finish a 1000sqft 3-br unit. 👍🏼

    Response from the business

    Hi Faith Thanks so much for the positive comments. Its been a oleasure serving you.

  26. Billy Y.

    Worse cleaning company i ever came across! Danny is a very irresponsible person, i updated him on the terrible / unacceptable job done, he keep giving tons of excuses. Said will go down and take a look to rectify the problem, however this never happen! Place their cleaning equipment where they like without informing and blocking the walk way. If you cannot do the job why take it up! You had tarnished your company image. We had make a "big" mistake by paying you upfront! Lesson learnt, pay only upon job satisfaction and properly delivered! The cleaning job was poorly done , pictures tells a thousand words! No sane people will accept this speechless horrible job! Extremely poor quality ! Two workers and no one spoke English .. all very rude and in a rush to leave. Ask DANNY for full / partially refund but this was ignored. The case is yet to settle till the refund is made! i will write to CASE too if the refund is not make by 26/10/21.

    Response from the business

    Dear Sir We have received your feedback and would like to emphasise the following: 1) On the get go we quoted you 4 hours for the size of the premise as we know from experience that amount of time is needed to do a thorough job. However, you told us that you can only spare 3 hours as you need to handover at 1pm. 2) Our staff told you before the cleaning started that the time will be very tight for the cleaning and some parts of the house cannot be covered with that time. Your reply was to just concentrate on the flooring and toilets (which we did) 3) Due to the time constraint given to us, we could not do detail cleaning like the fan and the back of washing machine and furniture (pictures you posted) We hope you understand our difficulty and will take note to not take up assignments that give us such time constraint as we cannot do a good job and thus is not good for our company. Thank you

  27. raj K.

    Really professional and cleans it really well, i didn’t even have to check once how they are doing

    Response from the business

    Dear Raj Thank you so much for your positive feedback. It's an encouragement to our team and we will continue to provide good services to our customers. 👍

  28. Zaki Z.

    Would like to say a big thank you to the whole team! They did a good job. They were also punctual on both times as we had to re-schedule for the first appointment due to some unforeseen circumstances.

    Response from the business

    Hi Zaki Thank you for ypur positive feedback. Will keep up the good service.👍

  29. Dorothy L.

    The floor is sticky after 2 days. Was told the toilet tiles stain cannot be remove but after I use a regular cleaning agent, it came off easily. the higher kitchen cabinets which you cannot see are not cleaned. The kitchen cabinets are still sticky. The windows are only clean on the inside. The flat is almost empty (with one wardrobe in each 3 bedroom). Cleaners took 5 hours, extra charge yet the result is unsatisfactory.

    Response from the business

    Hi we are sorry you are not happy with the service. We will take your feedback seriously and improve and work on it.

  30. Gyanendu B.

    Waste of Money. I got this Cleaning Service i.e. Promiseland Cleaning Service for 250 S$ as moving Out cleaning . First of all they sent only one person and she is getting tired working endlessly .It was a worse experience since my house was not cleaned properly and upcoming tenant complained about it a lot.Upcoming Tenant who was also my friend got another cleaner and than gave 80S$ more for further cleaning .Cleaning quality of this Promiseland Cleaning Service is equal to normal cleaning - nothing special care has been taken care . No need to waste money in the name of Moving Out Cleaning . I cannot recommend them to anyone . They left out many place for cleaning also.

    Response from the business

    Dear Sir We understand that we have come to check and touch up on the day of cleaning. Nevertheless we will take note.

  31. Ng Pin L.

    Thank you for getting a good cleaner and now finally get to rest in comfort after the painting work. Cleaner arrived on time (earlier in fact), was detailed in cleaning and left my place sparkling clean.

    Response from the business

    Dear Pin Leng We are very encouraged by your good feedback. Really appreciate your taking time to write. Cheers👍

  32. irene L.

    Very good services and they really do the things like in their website.I really reccomend them

    Response from the business

    Dear Irene Thank you so much for your positive feedback. We will continue to improve the quality of our services. Cheers!

  33. Eunice Teo Lei S.

    The team of cleaners was responsible and professional. Thank you.

    Response from the business

    Hi Eunice Thank you so much for your feedback. We will continue to keep up with our good service👌

  34. Judith L.

    Communication at first was alright and the cleaners were hard working and pleasant to speak with. When I asked them about a marking that was left on the marble floor by the cleaners after they left, they responded (though only after my post on Google) and came to rectify within a couple of days. Now the place looks perfect. Thank you Danny and the team!

    Response from the business

    Dear Judith Glad that all has been solved and you are satisfied in the end. We will learn from this incident and make sure our cleaners are more careful in future. Thanks for your feedback

  35. Aymeric G.

    Very smooth experience, booking was easy and they showed flexibility considering my busy schedule which was highly appreciated. The team arrived on time and did a great job in an efficient manner. I definitely recommend.

    Response from the business

    Thank you so much for your positive feedback. Really appreciate it and will carry on the good service. Cheers👍

  36. Amol G.

    The cleaners did a phenomenal job. They cleaned up the entire unit in 4 hours and the quality of cleaning was very good including that of the microwave, oven, and fridge. Kudos to the cleaners.

    Response from the business

    Hi Thank you so much for the positive feedback. We will continue to give quality service to our customers👍

  37. Yong-Mann O.

    Very professional cleaner !!

    Response from the business

    Hi Yong Mann Thank you so much for your positive feedback.

  38. Lynn L.

    Fast response, punctual, good service and great job done!!

    Response from the business

    Hi Lynn Thank you so much for taking time to give us a good review. We really feel encouraged and will definitely strive to do even better.

  39. Aloysius Lok Wei S.

    Hi Danny Thank you very much for helping us with our end of tenancy recently. Your cleaners did a good job and the handover was smooth. Please convey my thanks and appreciation to your cleaners. Really appreciate you guys😀👍

    Response from the business

    Hi Aloysius Thank you for your positive feedback. We are encouraged and will continue to provide good value added service to our customers.👌👍

  40. Purnima S.

    Extremely poor quality - the landlord didn’t accept the cleaning and I agree ! Three workers and no one spoke English .. all very rude and in a rush to leave. Tried to speak to Danny as a supervisor but he didn’t seem interested .. paid for OT and still have to have a second company come in and clean again afterwards. Have lots of pictures of basic cleaning that wasn’t done (around the hob, windows , near washing machine, toilets and the kitchen was the worst !

    Response from the business

    We are sorry that you are not happy with our service. We always try our best to attend to customers. It may well be that our staff is on the road sometimes driving and so you may perceive that he is not interested. However we will definitely look into your case and improve from there. Please accept our sincere apologies.

  41. Shamala P.

    The first cleaner I engaged was very good! I had her for 3 months. However due to some issues (broken items, missing stove part, mishandling (despite telling not to touch) of plants I had to stop using her, when issues were accumulating The next cleaner was not as thorough as the first one and I also had trouble communicating due to lack of English language command... So I had requested for a replacement I was told by the agent that there will be multiple replacements for 6 months Out of which they could not provide me any replacement for 2 weeks already Also responses are non existent if I don’t follow up I even asked in my last communication if he will get back to me on the replacement without me having to follow up But the response was just “<Name> cannot also” and silence after that It’s very tiresome to keep chasing an agent for response when there is a fee paid for multiple replacements during a 6 month period out of which no cleaner is available for a few weeks

    Response from the business

    Hi we are sorry but as we mentioned to you regular cleaners are sent based on availability. Most of the cleaners do not speak english which again narrows down our choices. As such you end up without a cleaner in time to come to your place. We have since advised our customers of the restriction if they want english speaking cleaners and must be willing to wait if replacements come slow. We hope you understand.

  42. Ajay R.

    Cleaning done was no where close to the industry standard. We ended up losing cleaning money out of our deposit in addition to what paid to this agency as owner didn't like the cleaning at all. Person in charge didn't even wait for us to verify the cleaning properly. Not recommended at all.

    Response from the business

    Dear Raj We have seen your feedback and done some investigation by checking with the cleaners concerned. According to what we heard was that you guys were in the premise the whole time the cleaning was done. If you are not satisfied with the outcome, you should have alerted my in charge and if we are still in the vicinity we would go back and touch up or arrange the next day. We were totally kept in the dark and only found out in this review. We are sorry that you did not have a good experience but hope you know that we always strive to do our best for our customers and will always address whatever concerns.

  43. Michelle J.

    Excellent service. Thank you.

    Response from the business

    Thank you so much for your positive feedback. Hope we can be of service again👍

  44. Arthur T.

    I needed a professional cleaning and on-site curtain dry cleaning service at relatively short notice since I was moving out from my leased apartment. I found this company online and they absolutely delivered what was promised. I highly recommend the service rendered by Promiseland Cleaning Services.. Danny and crew: Xie xie Ni!

    Response from the business

    Dear Arthur Thanks so much for your positive feedback. We feel very encouraged and will do our best to deliver good service. GOD BLESS YOU!

  45. Ruth P.

    It’s a very average, superficial clean. The owner collects the payment before, said he would come and check but did not. The Cleaners were unsupervised. Floors are sticky. Walls not wiped properly.

    Response from the business

    Hi Ruth We are sorry that you are not too happy with our service. We will talk to the cleaners who did the job and find out what happened and also give them your feedback. We take comments from our clients seriously and will take steps to make sure we improve our services.

Something wrong on this listing? Corrections

← All cleaners
18
Promiseland CleaningHonestfix score 18 · Bukit Batok
Was this page useful?